❕❕❕ Na Black Friday padajú ceny až o 70 %!

Vrátenie, výmena alebo reklamácia tovaru

Reklamácie vybavujeme bleskom

99% reklamácií vybavíme v rekordnom čase do 5 dní. Pozrite sa na ďalšie extra slaniny z našich ALL INCLUSIVE služieb.

Tovar vám doma neladí? Nevadí. Výmena alebo vrátenie sú u nás zadarmo vrátane dopravy.

Naspäť berieme len tovar bez známok vášho života alebo používania. Tovar rezané na mieru späť vziať bezdôvodne nemôžeme.

Vrátený tovar starostlivo zabaľte, prepravcovia si často neberú servítky. Označte číslom objednávky a vašim priezviskom, urýchlite tým vybavenie.

Aký je postup reklamácie?

 
Váš e-mail:
 
Číslo objednávky:
 

Vašu objednávku sme vyhľadali. Ako by ste teraz radi postupovali?

Jedná sa o objednávku vytvorenú na Mall.cz / Mall.sk.
Prosíme obráťte sa priamo na zákaznícku podporu spoločnosti Mall. Túto vratku/reklamáciu s Vami bohužiaľ my riešiť nemôžeme.

Zadajte email, ktorý ste zadali v objednávke. Zadajte číslo objednávky.

🤷 Toto číslo objednávky sa nám nepodarilo spárovať s emailom. Skontrolujte prosím správnosť údajov.
  • Nepoužili ste na objednávku iný email?
  • Číslo objednávky obsahuje 6 číslic a nájdete ho v:
    • emailu s potvrdením objednávky
    • potvrdzovacia sms
    • variabilný symbol na faktúre
      Pozor, nejedná sa o číslo faktúry, ani číslo prepravy.
Pokiaľ ani po niekoľkých pokusoch nedôjde k schodu, budeme Vám radi k dispozícii:

Potrebujete s čímkoľvek poradiť?

Zákaznická podpora k dispozici
Monika Jodlová
Zákaznícky blahotvorca,
Aladinov pomocník
 
Tovar, ktorý chcem reklamovať:
 
Popis chyby alebo problému:
 
Fotografie chyby:
Iba formáty GIF, PNG a JPG
V prípade reklamácie poškodeného koberca je fotodokumentácia povinná. Môžete priložiť viac fotiek - pri označovaní podržte klávesu CTRL
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovať v prípade výmeny.
 

Aký nasledujúci postup uprednostňujete?

Vami navrhovaná zľava v %:
Aká vysoká kompenzácia by podľa Vás bola férová?
(Nemôžeme Vám garantovať, že každé číslo, čo sem napíšete schválime, ale pokúsime sa Vám vyjsť v ústrety.) :)
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Nový koberec/ce a rozmer:
×
V prípade uznania reklamácie Vám bude nový kus odoslaný, akonáhle ho obdržíme na sklad a kuriér si u Vás rovno pri odovzdaní vyzdvihne pôvodný koberec, ktorý prosím majte pripravený a dobre zabalený. Nemusíte naň lepiť žiadny štítok, alebo nič písať.
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Ak napríklad chcete tovar vyzdvihnúť na inej adrese, napríklad v práci.
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť:
 
Požadovaný dátum vyzdvihnutia:

Čas vyzdvihnutia bohužiaľ nie je možné špecifikovať, väčšina vyzdvihnutí prebieha dopoludnia kuriérom.
 
Číslo účtu pre vrátenie platby:
 
Dôvod vrátenia (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
Napríklad ak chcete vyzdvihnúť na inej adrese (je možné vyzdvihnúť aj v práci a pod.)
 
 
Tovar, ktorý chcem vrátiť::
 
Tovar, ktorý si želám miesto toho::
×
 
Číslo bankového účtu *:
 
Dôvod výmeny (nepovinné):
 
Vaša poznámka (nepovinné)::
 
* Číslo účtu použijeme v prípade, že Vám budeme vracať peniaze. V opačnom prípade Vám automaticky pošleme nový tovar s dobierkou, ktorá bude zodpovedať rozdielu cien nového a vráteného tovaru.
 



Stiahnuť reklamačný formulár v PDF
Stiahnuť odstúpenie od zmluvy v PDF
Zobraziť reklamačný poriadok